Výrobek mi přišel poškozený

Pokud jste po rozbalení zásilky našli výrobek poškozený, nejpozději do 24 hodin kontaktujte naše reklamační oddělení telefonicky +421 949 000 598 nebo e-mailem na info@jenifer.cz mezi 9:00 – 15:00, kde dostanete přesné pokyny, jak postupovat.

Abyste svou reklamaci co nejvíce urychlili, budete potřebovat následující:

  • číslo objednávky nebo zásilky (je-li třeba řešit reklamaci přímo s dopravcem)
  • fotografii poškozeného výrobku spolu s balením.
Za jak dlouho bude reklamace vyřešena?
Po přijetí a zpracování Vámi zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaše reklamace vyřízena v co nejkratší době naším reklamačním oddělením, nejpozději však do 30 kalendářních dnů plynoucí ode dne přijetí zásilky naší společností. Pokud je to možné...
Potřebuji originální obal od produktu?
Prosíme Vás, abyste originální obal/krabici, ve kterém je výrobek dodáván, NEVYHAZOVALI. Výrobek nám zašlete zpět zabalený v nepoškozené originální krabici/obalu. Rovněž Vás prosíme o zabalení takového výrobku i do další ochranné vrstvy, aby se přepravou...
Potřebuji zaslat s výrobkem i příslušenství?
Kdo hradí poštovné při reklamaci?
Poštovné hradíme my.
Převzít zásilku s poškozeným obalem?
Poškozený obal nemusí vždy znamenat i poškození výrobku. Takže zásilku můžete převzít, ale doporučujeme, abyste s přepravcem sepsali zápis o škodě do přepravního protokolu.
Prosím, mějte na paměti, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé