Jaký způsob doručení si můžete vybrat?

Packeta

  • Zásilka je zpravidla doručena do 1-2 pracovních dnů od jejího expedování + *dostupnost přímo u výrobku.
    • *Prosíme Vás, abyste si u výrobku zkontrolovali uvedenou dostupnost. Výrobky, které jsou skladem, odesíláme ihned. Ty, které nejsou na skladě, odesíláme zpravidla do 10 pracovních dní.
  • Zásilka Vám bude doručena na Vámi vybranou pobočku Packety.
  • O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
  • V den možnosti vyzvednutí Vaší zásilky, Vás bude Packeta kontaktovat.

Kurýrní služba

  • Zásilka je zpravidla doručena do 3-4 pracovních dnů od jejího expedování + doba dodání uvedená přímo u výrobku.
    • *Prosíme Vás, abyste si u výrobku zkontrolovali uvedenou dostupnost. Výrobky, které jsou skladem, odesíláme ihned. Ty, které nejsou na skladě, odesíláme zpravidla do 10 pracovních dní.
  • O předání zásilky kurýrní společnosti Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
  • V den doručení Vás bude kontaktovat i samotný kurýr. Prosíme Vás proto, abyste zvedali i číslo, které neznáte. V opačném případě se s Vámi kurýr nedokáže spojit.

Česká pošta

  • Zásilka je zpravidla doručena do 3-4 pracovních dnů od jejího expedování + doba dodání uvedená přímo u výrobku.
    • *Prosíme Vás, abyste si u výrobku zkontrolovali uvedenou dostupnost. Výrobky, které jsou skladem, odesíláme ihned. Ty, které nejsou na skladě, odesíláme zpravidla do 10 pracovních dní.
  • Zásilka je doručena standardně k Vám domů, na poštu nebo do balíkovny.
  • O předání zásilky poště Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.


Jaká je částka za dopravu?

Výška za dopravu je pohyblivá a ovlivňují ji 3 faktory:

  1. Váha zásilky – výška za dopravu může být u těžších zásilek vyšší.
  2. Druh zvolené platby – výši dopravného ovlivňuje i druh platby, kterou si zvolíte. Při platbě na dobírku, si přepravce účtuje poplatek 25 Kč. Způsoby platby, které nabízíme, si můžete prohlédnout zde.
  3. Křehkost zásilky – zásilky, které obsahují výrobky ze skla, porcelánu, keramiky apod., mohou mít výšku za dopravu vyšší.

Výslednou cenu za dopravu uvidíte při dokončování Vaší objednávky po výběru způsobu dopravy.

Způsob přepravy Česká republika Doprava zadarmo
Packeta Zásielkovňa Packeta (Zásilkovna) – Osobní odběr od 79 Kč od 4999 Kč
Česká pošta Česká pošta - Balíkovna od 79 Kč od 4999 Kč
Česká pošta Česká pošta – Balíček na poštu od 92 Kč od 4999 Kč
Česká pošta Česká pošta – Balíček na adresu od 99 Kč od 4999 Kč
PPL Kurýr PPL od 99 Kč od 4999 Kč
Vrámci EU Vrámci EÚ kontaktujte zákaznický servis e-shopu pro určení ceny dopravy kontaktujte zákaznický servis e-shopu pro určení ceny dopravy

Doprava zdarma

  • Při objednávce nad 4999 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA.

Jaké jsou poplatky za doručení Packetou?

  • Při objednávce nad 4999 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA. S výjimkou objednávky křehkého zboží.
  • Při objednávce pod 4999 Kč je účtována doprava od 79 Kč.
  • Při platbě předem – bankovní převod, platba kartou, PayPal – za dopravu navíc už nic neplatíte.
  • Dobierka sa účtuje samostatne v hodnote 25 Kč.

Jaké jsou poplatky za doručení kurýrem?

  • Při objednávce nad 4999 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA. S výjimkou objednávky křehkého zboží.
  • Při objednávce pod 4999 Kč je účtována doprava od 99 Kč.
  • Při platbě předem – bankovní převod, platba kartou, PayPal – za dopravu navíc už nic neplatíte.
  • Dobírka se účtuje samostatně v hodnotě 25 Kč.

Jaké jsou poplatky za doručení českou poštou?

  • Při objednávce nad 4999 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA. S výjimkou objednávky křehkého zboží.
  • Při objednávce pod 4999 Kč je účtována doprava od 79 Kč.
  • Při platbě předem – bankovní převod, platba kartou, PayPal – za dopravu navíc už nic neplatíte.
  • Dobírka se účtuje samostatně v hodnotě 25 Kč.
Nejčastější dotazy
Na jakou adresu mi umíte zásilku doručit?
Zásilku Vám umíme doručit na kterékoli místo.
Bude mě přepravce informovat o doručování?
Ano, bude. Obdržíte e-mail, že Vaše zásilka byla předána přepravci a samotný přepravce Vás dne doručení bude opět kontaktovat. Poznámka: Prosíme Vás, pokud zvyknete neznámá čísla nezvedat nebo si vypínat telefon, v tomto případě to nedělejte. Zásilka se v tom případě následně vrátí k nám, a vzniká prodloužení dodací doby, jakož i možné zvýšení ceny dopravy.
Jaký druh platby si můžu vybrat?
Klikněte na odkaz zde.
Může zásilku převzít i někdo jiný než já?
Určitě ano. Zásilku může převzít kdokoli, kdo se bude nacházet na adrese doručení za Vás.
Mohu si výrobek objednat i mimo Českou republiku?
Samozřejmě. Výrobek Vám umíme doručit i do jiných států. V takovém případě je poštovné vyšší než doručení v rámci České republiky. Pro cenu dopravy kontaktujte zákaznický servis.
Co dělat, když potřebuji změnit adresu dodání zásilky?
Pokud si přejete změnit adresu doručení, tuto změnu nám prosím co nejdříve sdělte: telefonicky na tel. číslo +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hod., e-mailem na info@jenifer.cz.
Co když se mi nepodařilo převzít moji zásilku kurýrem?
Občas se může stát, že Vás kurýrní společnost nezastihne na doručovací adrese. Na základě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení, které Vám kurýr nechá, se s ním můžete zkontaktovat a dohodnout se na novém čase. Pokud byste měli jakékoli problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat: telefonicky na čísle +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hod., případně e-mailem na info@jenifer.cz.
Moje zásilka byla expedována, ale stále nedorazila - co teď?
Předpokládaná doba doručení je přibližně do 1-5 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky přepravní službě. Pokud Vám zásilka nebyla doručena ani na 6. den od expedování, prosím kontaktujte nás na tel. číslo +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hod., případně e-mailem na info@jenifer.cz. Náš zákaznický servis prověří, kde se Vaše zásilka nachází a bude Vás zpětně informovat.