Obchodní podmínky

Přečtěte si prosím následující důležité informace ohledně procesu prodeje. Obecná ustanovení a definice

  • Obecná ustanovení a definice 
  • Objednání zboží, uzavření smlouvy, dodání předmětu koupě 
  • Ceny
  • Odstoupení od smlouvy 
  • Reklamační řád (odpovědnost za chyby, záruka, reklamace) 
  • Dodací a platební podmínky 
  • Ochrana soukromých údajů 
  • Závěrečná ustanovení

Článek I. 

Obecná ustanovení a definice 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "OP") upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, který je ISISS, s.r.o. se sídlem Dunajská 8, 811 08 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 54724805, IČ DPH: SK2121858079 zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu v Bratislave, Oddíl: Sro, Vložka číslo:162830/B (dále jen "prodávající") a kupujícím (může být i spotřebitel nebo podnikatel), jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího .

 

Fakturační adresa: ISISS, s.r.o., Dunajská 8, 811 08 Bratislava, Slovensko

Adresa pro vrácení zboží a zaslání reklamace: Jenifer.cz, P.O.BOX 22, 687 74  Starý Hrozenkov, Česká republika 

Zákaznický servis: +421 949 000 598 v pracovní dny (pondělí - pátek) mezi 09.00- 15.00 h 

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti. 

Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č 40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Podnikatelem se rozumí: 

  • osoba zapsaná v obchodním rejstříku, 
  • osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění, 
  • osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů, 
  • osoba, která provozuje zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu

 

Podnikatelem se také pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Pokud uvede Kupující v objednávce své identifikační číslo (IČO), pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená ve VOP pro podnikatele. 

Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, kterým je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č 513/1991 Sb., obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů, jakož i předpisy souvisejícími. V případě jakýchkoliv rozdílů mezi VOP a individuální smlouvou, má přednost text smlouvy. 

 

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád a dokument "Způsoby dopravy", podmínkami objednávané služby a / nebo poskytovaného licenčního oprávnění a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky. Kopii VOP obdrží kupující jako přílohu potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log nebo patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak. Kopii VOP obdrží Kupující jako přílohu potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu. Fakturu obsahující základní údaje smlouvy, včetně účtenky podle zákona o evidenci tržeb a daňového dokladu, dostane Kupující formou odkazu na stažení Faktury. Kupující s tímto souhlasí. Odkazy na Uvedené listiny jsou Kupujícímu zasláno na emailovou adresu, kterou Kupující uvede při objednávce, případně jsou dostupné po přihlášení do uživatelského profilu v sekci Můj účet, podsekci Moje objednávky. V případě zájmu o zaslání faktury v papírové formě, je možné zaslat tento požadavek na mail info@jenifer.cz.

Objednávkou se rozumí objednání si zboží kupujícím u prodávajícího prostřednictvím internetového obchodu www.jenifer.cz

Zbožím se rozumí všechny produkty uvedené v nabídce internetového obchodu www.jenifer.cz společnosti. Na obchodní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou z něj vyplynout) s fyzickými osobami, které nejednají při uzavírání a plnění spotřebitelských smluv podle těchto VOP v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání se vztahují kromě obecných ustanovení občanského zákoníku i zvláštní předpisy, zejména zákon č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, zákon č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 22/2004 S.z.  o elektronickém obchodu, (který vychází ze Směrnice 2000/31 / ES Evropského parlamentu a Rady ze dne 8. června 2000), Zákon č. 128/2002 S.z.  o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů. Na obchodní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou z něj vyplynout) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami podnikající, se vztahují zejména ustanovení Obchodního zákoníku, resp. Občanského zákoníku. Kupujícím je každá v obchodě zaregistrovaná osoba (fyzická či právnická), která odeslala po vlastní autorizaci elektronickou objednávku zpracovanou systémem obchodu. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem elektronického obchodu. 

 

Fotografie výrobků uvedené v internetovém obchodě, v katalogu a ostatních materiálech jsou pouze ilustrativní. Ve většině případů se fotografie výrobků shodují se skutečností. Některé produkty se však stále vyvíjejí, mění, a proto se dostupné fotografie výrobků mohou lišit od skutečnosti (např. v dizajne nebo barvě).


Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající je povinen: dodat na základě objednávky potvrzené prodávajícím kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu a zabalit  nebo opatřit pro přepravu způsobem potřebným na jeho uchování a ochranu, zajistit, aby dodané zboží splňovalo platné právní předpisy ČR předat kupujícímu nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě veškeré doklady potřebné k převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané platnými právními předpisy. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodané zboží. Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se se zákazníkem nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny ve lhůtě 14 dnů na zákazníkem  určený účet, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.

 

Práva a povinnosti kupujícího 

Kupující je povinen: převzít zakoupené nebo objednané zboží, zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti, nepoškozovat dobré obchodní jméno prodávajícího, potvrdit v dodacím listu převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem jím pověřené osoby. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém stranami v závazném akceptování objednávky. 

Náhrada škody při nepřevzetí zboží 

1.Predávajúci má právo na náhradu škody (podle ust. §420 a násl. Občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. I bod Práva a povinnosti kupujícího), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží. 

 

2.Při určování výše náhrady škody prodávající zohledňuje především dopravní náklady a s tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky jakož i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk. Tyto náklady jsou stanoveny ve výši 300Kč. Náklady na uskladnění a dodání mohou dosáhnout maximální částky spolu 300Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 300Kč. 

3.Predávajúci má právo i neuplatňovat si právo na náhradu škody nebo uplatnit toto právo jen z části.

Kontaktní údaje prodávajícího:
Na této adrese může kupující uplatnit reklamaci zboží nebo služby, podat stížnost nebo jiný podnět.

Obchodní jméno: Jenifer.cz

Adresa: P.O.BOX 22, 687 74  Starý Hrozenkov, Česká republika 

e-mail: info@jenifer.cz 

Telefon: +421 949 000 598 v pracovní dny (pondělí - pátek) mezi 09.00- 15.00 h 


Číslo účtu pro bezhotovostní platby: ČSOB: 313010998/0300  CZK

IBAN CZ83 0300 0000 0003 1301 0998

BIC (SWIFT) CEKOCZPP

 


Orgán dozoru:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava Slovensko
odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
tel. č. +421 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. +421 02/58 27 21 70
e-mail: ba@soi.sk

Článek II. 

Objednávání zboží, uzavření smlouvy, dodání předmětu koupě

 

1. Pokud je kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. K akceptování návrhu na uzavření smlouvy ze strany provozovatele dojde elektronickým potvrzením (informačním e-mailem) elektronické objednávky, čímž vzniká závazkovoprávní vztah mezi provozovatelem a kupujícím. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech, registračním formulářem požadovaných údajů a náležitostí. Každá objednávka musí obsahovat: jméno kupujícího, kontaktní osobu, poštovní a fakturační adresu, telefonní číslo, objednací kód zboží, počet kusů, datum vystavení objednávky, způsob úhrady, způsob převzetí zboží. Podle § 588 Občanského zákoníku vzniká prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu. Kupující má právo stornovat objednávku bez poplatku, a to pouze v den vystavení objednávky a v případě, že produkty nebyly ještě prodávajícím fakturovány. Objednávku lze stornovat telefonicky nebo písemnou formou (e-mailem nebo poštou). Potvrzení stornování objednávky oznámí prodávající kupujícímu písemnou formou (e-mailem nebo poštou). Lhůta po kterou je prodávající vázán svou nabídkou zboží prezentovaného na internetové stránce prodávajícího včetně ceny je 24 hodin od odeslání oznámení o přijetí objednávky kupujícímu. V informačním emailu kupující najde také odkaz na aktuální znění VOP a reklamačního řádu prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Pro výjimku z tohoto postupu viz bod 4. Objednání.

 

2. Pokud je kupující podnikatel – neplátce DPH z území České republiky, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím podnikatelem a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu podnikateli s tímto jeho návrhem prostřednictvím webového rozhraní, případně jiným způsobem uvedeným na webovém rozhraní nebo dle dohody smluvních stran. Objednávka musí vždy obsahovat přesný název objednaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů zboží, zvolený způsob platby a dopravy a kontaktní údaje kupujícího (jméno a příjmení nebo název společnosti, identifikační číslo, adresu pro doručování, telefonní číslo, e-mailovou adresu). Kupující je povinen prokázat, že je podnikatelem, a to zadáním platného identifikačního čísla do objednávky. Pro nákup na firmu je nutné se předem registrovat. Okamžitě po převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zboží, zejména je povinen zkontrolovat počet kusů zboží a jeho kompletnost. V případě zjištění nesouladu je povinen toto zjištění  oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Lhůta je pouze návrhem, je možné ji upravit. Zjištěné závady je kupující povinen vhodným způsobem zdokumentovat a tuto dokumentaci zaslat prodávajícímu spolu s oznámením závady. V případě dodání přes Packeta je nutná kontrola ihned na pobočce. Následnou reklamaci tento přepravce neuznává. 

 

Pro kupujícího podnikatele – neplátce DPH z území České republiky platí tyto speciální podmínky pro nákup: 

• minimální výška objednávky je 5000 Kč s DPH 

• je nutná registrace a po přihlášení vyplnění všech fakturačních údajů (adresa, kontaktní osoba, IČO, DIČ) ještě před provedením první objednávkou. 

• doprava zdarma platí od částky 30000Kč s DPH 

• podnikatel má možnost získat individuální cenovou nabídku 

• pokud kupující objednává více než 10 kusů jednoho výrobku - v případě, že má kupující zájem o více než 10 kusů jednoho výrobku, je třeba předem emailem kontaktovat prodávajícího a dohodnout se na možnostech a podmínkách prodeje.

 

2.1. Pokud je kupující podnikatel z území mimo Slovenské republiky (Dodání zboží osobě identifikované pro daň). Dodání zboží, které je odesláno nebo přepraveno ze Slovenska do jiného členského státu prodávajícím nebo nabyvatelem zboží nebo jinou osobou na jejich účet, osobě identifikované pro DPH v jiném členském státě, která oznámila své identifikační číslo pro daň přidělené v jiném členském státě svému dodavateli, je osvobozeny od daně (§ 43 odst. 1 zákona o DPH).

Při takovém nákupu zboží do jiného členského státu, bude uplatněno osvobození od daně, pokud kupující splní tyto podmínky:

  • Kupující je povinen se registrovat a oznámit předem dodavateli (má vyplněné DIČ (VAT), může být i oznámeno e-mailem na info@jenifer.cz), že je identifikován pro DPH v České republice nebo jiném členském státě a zboží objedná pod svým identifikačním číslem pro DPH přiděleným v České republice nebo v jiném členském státě, než je stát, ve kterém se začalo odeslání nebo přepravy zboží, přičemž ale nemusí jít o identifikační číslo pro DPH vydané v členském státě ukončení odeslání nebo přepravy zboží. Zboží se v rámci konkrétního smluvního vztahu fyzicky přepravuje ze Slovenska do jiného členského státu, přičemž odeslání nebo přepravu zboží provádí buď prodávající nebo kupující.
  • Pro uskutečnění takové objednávky platí bod 2. článku II. a je povinen předem upozornit Jenifer.cz o této skutečnosti. Při porušení této podmínky dodavatel má za to, že odběratel vystupoval jako nezdanitelná osoba a faktura zůstává vystavena včetně DPH. Při výběru způsobu platby přes platební bránu nebo dobírku není možná následná oprava faktury na částku bez DPH.
  • Pro kupujícího podnikatele z území mimo Slovenské republiky platí tyto speciální podmínky pro nákup:
  • minimální výška objednávky je 5000Kč bez DPH
  • je nutná registrace a přeřazení klienta do kategorie "Zahraniční firma" (o tomto zařazení bude klient informován emailem po ověření DIČ-VAT)
  • doprava zdarma platí od částky 30000kč bez DPH
  • zahraniční podnikatel má možnost získat individuální cenovou nabídku
  • pokud kupující objednává více než 10 kusů jednoho výrobku - v případě, že má kupující zájem o více než 10 kusů jednoho výrobku, je třeba předem emailem kontaktovat prodávajícího a dohodnout se na možnostech a podmínkách prodeje.
  • pro nákup s daní je třeba vytvořit nový (nefiremních) účet.

 

2.2. Pokud je kupující podnikatel - velkoodběratel, tak pro získání velkoobchodního účtu na stránce Jenifer.cz, je povinen se zaregistrovat. Ve své registraci vyplní platné IČO a DIČ (VAT) pokud je plátcem DPH. Pro velkoodběratele s nákupem s 0% DPH platí k bodu 2.2 i bod 2., 2.1. článku II. Mailem na info@jenifer.cz zašle požadavek pro přidělení jeho účtu do kategorie "velkoodběratelé". Po ověření údajů podle obchodního rejstříku bude zasláno e-mailem vyjádření o přidělení nebo nepřidělení velkoodběratelských účtu. Společnost ISISS, s.r.o. si vyhrazuje právo nepřidělit velkoodběratelský účet na základě vlastního uvážení. Pro kupujícího podnikatele - velkoodběratele platí tyto podmínky nákupu:

 

  • minimální výška objednávky je 5000Kč  bez DPH
  • je nutná registrace a přeřazení klienta do kategorie "velkoodběratelé" (o tomto zařazení bude klient informován emailem po ověření v obchodním rejstříku) veľkoodberateľ má možnosť získať individuálnu cenovú ponuku
  • pokud kupující objednává více než 20 kusů jednoho výrobku - v případě, že má kupující zájem o více než 20 kusů jednoho výrobku, je třeba předem emailem kontaktovat prodávajícího a dohodnout se na možnostech a podmínkách prodeje. Ceny zboží zobrazeno po přihlášení jako velkoodběratel se zobrazují bez DPH. 
  • V případě hodnoty objednávky nad 30000kč bez DPH má kupující nárok na jedno vybrané dopravné zdarma. Pokud je nutné zásilku rozdělit z důvodu hmotnosti, rozměru nebo nedostupnosti zboží do více balíků, bude prodávající kupujícího informovat o celkové ceně dopravy. V případě nároku na jedno dopravné zdarma bude celková cena dopravného snížena o vybrané dopravní. Těžké a velmi křehké zboží nelze ve větším množství posílat ve společném balíku s jiným zbožím, které by se mohlo poškodit, je nutné je posílat v samostatném balíku. Příklad stanovení dopravního: zásilku je nutno rozdělit na 3 balíky - 1. balík obsahuje talíře, 2. balíček obsahuje sadu hrnců, 3. balíček obsahuje kladkostroj. Pokud má zákazník nárok na jedno dopravné zdarma, zaplatí dopravné pouze za dva balíky.

3. Za případné chyby při přenesení dat prodávající nenese zodpovědnost. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.

Pokud je se zbožím poskytován jakýkoli dárek, který Kupující nevyužije, je Kupující povinen kontaktovat Jenifer.cz předem a informovat ji, že o dárek nemá zájem. V takovém případě bude Kupujícímu prodané zboží bez tohoto dárku. Pokud se tak nestane, Kupující je v případě odstoupení od smlouvy povinen tento dárek podle čl. III (Odstoupení od smlouvy) vrátit. 

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Na základě dlouhodobých zkušeností zákazníků Jenifer, Jenifer nezávazně doporučuje kupujícímu k vybraným zbožím související oblíbené a doporučené služby, které může kupující z objednávky jednoduše odstranit, a to nepřidáním doporučené služby do košíku objednávky před dokončením transakce. Tyto VOP jsou k dispozici na jednotlivých portálech prodávajícího a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá. 

Pokud jsou kupujícím-spotřebitelem objednávané služby, pak tímto vyslovuje souhlas s tím, aby mu byly poskytnuty před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení.

4. Objednávání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit s celkovou cenou včetně DPH a všemi dalšími poplatky (PHE apod). Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti. 

Objednávat je možné následujícími způsoby: 

• osobně v provozovně prodávajícího

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, a to zejména v případě, kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému prodávajícího. Prodávající v takovém případě kupujícího informuje o takové skutečnosti. 

Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovém postupu bude kupující informován.

Dále si Jenifer.cz vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud dojde k neoprávněnému použití slevového nebo obdobného poukazu v rozporu s jeho podmínkami, hlavně jde o případy, kdy:

  • slevový poukaz je použít na jiné zboží, než byl určen;
  • slevový poukaz je použít ve spojení s jinou slevou, i přesto, že toto sčítání nebylo výslovně povoleno;
  • slevový poukaz je použít na nákup, který nedosahuje minimální stanovené ceny.

Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout, a zároveň kupující bere na vědomí, že je Jenifer.cz oprávněna požadovat mimo jiné bezdůvodné obohacení. 

5. Dodání předmětu koupě

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu předá věc, poskytne digitální obsah / licenci, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo / licenci k ní, a kupující se zavazuje, že věc / digitální obsah převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. 

Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se kupující stane vlastníkem až po úplném zaplacení kupní ceny. Stejně se toto pravidlo použije v případě zakoupení licence nebo služby.

Prodávající kupujícímu předá věc, i doklady, které se k věci vztahují, a umožní kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci / licenci v souladu se smlouvou.

Prodávající splní povinnost předat věc Kupujícímu, pokud mu umožní nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí. 

Pokud má prodávající věc odeslat, odevzdá věc kupujícímu - podnikateli předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci, prodávající předá kupujícímu - spotřebiteli až, když mu věc předá dopravce.

Prodávající předá kupujícímu předmět koupě v sjednaném množství, jakosti a provedení. 

Pokud není sjednané, jak má  být zboží zabaleno, prodávající zboží zabalí podle zvyklostí; pokud nejsou zvyklosti, pak způsobem potřebným pro uchování věci a její ochranu. Stejným způsobem pořídí prodávající zboží pro přepravu. 

S ohledem na minimalizaci vzniku škod a zajištění bezproblémového zásobování si prodávající vyhrazuje právo dodat zboží kupujícímu, který si v rámci jedné objednávky a / nebo jednoho dne objednal zboží za celkovou hodnotu přesahující 30000Kč včetně DPH, až po úplné úhradě celkové kupní ceny. Jakmile kupující uhradí celkovou kupní cenu zakoupeného zboží, prodávající učiní expedici v souladu s požadavky kupujícího stanovenými v objednávce. 

Kupující podnikatel tímto vyslovuje souhlas s tím, že mu k zakoupenému zboží nemusí být dodán návod na jeho používání v češtině. 

Kupující je povinen při používání veškerého elektronického obsahu zakoupeného v Jenifer.cz dodržovat povinnosti stanovené těmito VOP (pro účely VOP se rozumí včetně SW, PC her, her pro konzole a pod.) A právními předpisy upravujícími autorská díla a konkrétními licenčními podmínkami daného produktu ( např. EULA). Pokud kupující poruší takto stanovené povinnosti, pak je povinen uhradit případnou náhradu škody, přičemž takové jednání může mít také trestněprávní následky.

Kupující je oprávněn všechny elektronické díla používat výhradně pro svou osobní potřebu, pokud není v licenčních podmínkách uvedeno jinak, přičemž účelem tohoto užívání není dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu. Kupující také není oprávněn kopírovat zakoupen elektronick obsah, ani jej jiným způsobem rozmnožovat, zhotovovat z něj popisy, výstřižky a jinak s ním nakládat v rozporu s autorskými právy, jinými právními předpisy nebo licenčními podmínkami daného produktu. Přístup k elektronickému obsahu může být zakázán nebo licence může být deaktivována v případě, jestliže byl elektronický obsah získán v důsledku protiprávní činnosti.

Toto ustanovení VOP se týká také elektronického obsahu, který Jenifer.cz poskytla kupujícímu jako dar. 

 

Zvláštní pravidla pro předobjednávce

V případě předobjednávky zboží Kupujícím je cena takového zboží pouze předběžná. Výsledná cena zboží se může lišit. O změně ceny bude Jenifer.cz Kupujícího informovat. Kupní cena zboží bude stanovena až po naskladnění zboží ISISSom. Případný rozdíl mezi uhrazenou odhadovanou cenou a kupní cenou bude Jenifer.cz vrácen nebo Kupujícím doplacený před doručením zboží, pokud se Kupující nerozhodne předobjednávku zrušit. Jenifer.cz si u zboží, které je možné předobjednat, vyhrazuje právo změnit termín dodání. V případě podstatné změny termínu dodání (tj 14 dní) má Kupující právo od kupní smlouvy odstoupit. Pokud se změnily okolnosti, ze kterých vycházela ISISS v okamžiku předobjednáni zboží Kupujícím do takové míry, že na Jenifer.cz nebude možné rozumně požadovat, aby byla předobjednávka vázána, má Jenifer.cz právo předobjednávku zrušit, a zároveň o tom informovat Kupujícího.

 

Článek III.

Ceny

Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tzn. včetně DPH, příp. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné apod., které jsou uváděny až v rámci tzv. nákupního košíku a jejich výše se odvíjí od volby Kupujícího. 

Kupující bere na vědomí, že v případě, kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému Jenifer.cz, je Jenifer.cz oprávněna od kupní smlouvy odstoupit, a to i poté, co kupující obdržel e-mail potvrzující jeho objednávku. Jenifer.cz v takovém případě Kupujícího informuje o takové skutečnosti. Příklady, kdy může dojít k chybně zveřejněné ceně jsou zejména následující: - cena zboží je na první pohled nesprávná (např. nezohledňuje nákupní cenu);

- u ceny zboží chybí nebo je navíc jedna či více číslic;

- sleva na zboží přesahuje více než 60%, aniž by zboží bylo součástí zvláštní marketingové kampaně nebo výprodejové akce označené speciálním symbolem.

Jenifer.cz upozorňuje, že informační systém Jenifer.cz uvádí i u zboží se zjevně chybnou cenou automaticky informaci, že se jedná o zboží zlevněné, resp. zboží ve výprodeji apod. V případě pochybností, zda je zboží skutečně zlevněné nebo zda jde o zjevnou chybu v ceně zboží je proto Kupující povinen kontaktovat Jenifer.cz a informaci o správnosti ceny si ověřit. 

Pokud Jenifer.cz vykoupila zboží od neplátce DPH a nabízí s označením Použitý nebo Zánovní, je cena zboží vyčíslena bez DPH v souladu s ustanovením § 66 zákona č. 222/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. Kupující bere na vědomí, že tato skutečnost může být zohledněna až ve faktuře za objednávku.

Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

Původní cena znamená cenu zboží / služby / licence, za kterou předmětné zboží / službu / licenci Jenifer.cz nabízela bez zohlednění celkových možných bonusů, marketingových kampaní na podporu prodeje a jiných slevových akcí na její provozovaném e-shopu nebo cenu nezávazně doporučenou výrobcem nebo distributorem , přičemž bude zobrazena vždy ta z cen, která lépe reflektuje cenovou hladinu daného výrobku na trhu.

Článek IV.
Odstoupení od smlouvy

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel dohodnutého zboží v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci , nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na něm spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě.

Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým je spotřebitel 

Spotřebiteli vzniká právo na odstoupení od smlouvy za podmínek upravených Zákonem č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží i bez uvedení důvodu.

Zboží se považuje za převzatý spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jim určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se
 a) zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední,
b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
c) zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží. 

 

Spotřebitel je na odstoupení od smlouvy oprávněn použít formulář, který tvoří přílohu č. 1 těchto podmínek. V případě, že spotřebitel své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží společnosti ISISS, a to zasláním na adresu sídla prodávajícího uvedenou výše nebo jiným způsobem předem dohodnutým se společností ISISS, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být zasláno společnosti ISISS s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací, obalem atd. Spotřebitel má právo po převzetí zboží v rámci lhůty pro odstoupení zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, tj odzkoušet zboží tak, aby zjistil vlastnosti a funkčnost zboží, nemá však právo začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu (zboží použito ve větším rozsahu než postačuje k jeho odzkoušení vrátit nelze, pokud prodávající nerozhodne v konkrétním případě jinak). Pokud zboží jeví známky poškození nebo zboží není kompletní, společnost ISISS podle § 9 odst. 1, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátí všechny platby, které od spotřebitele přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní. Následně za vrácené poškozené, používané nebo nekompletní zboží si bude společnost ISISS uplatňovat nárok na náhradu vzniklé škody ze strany spotřebitele dohodou nebo v občanském soudním řízení. Poškození obalu a zboží samotného bude prodávajícím akceptovány výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném odzkoušení zboží ve smyslu tohoto ustanovení těchto podmínek nebylo možné zabránit, t.j. které nepřekračuje rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Na uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy stačí jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adresu:
Jenifer.cz, P.O.BOX 22, 687 74  Starý Hrozenkov, Česká republika, info@jenifer.cz,
Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků . Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, prodávající není povinen vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese spotřebitel a to i v případě, že zboží není možné vzhledem ke své povaze vrátit prostřednictvím poštovní přepravy.
Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli tyto platby stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě. Tím není dotčeno právo spotřebitele dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím spotřebiteli nebudou účtovány žádné další poplatky Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízené prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle věty první se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty. 

V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je poškozeno nebo není kompletní, má prodávající nárok na náhradu škody ve výši hodnoty opravy zboží a uvedení zboží do původního stavu.
 

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je
a) poskytnutí služby, pokud se jí poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,

b) prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
d) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze, 

e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
f) prodej zboží, který může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím,
g) prodej spodního prádla, plavek, punčochového a ponožkového zboží, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů,
h) provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
i) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil, 

j) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
k) poskytnutí ubytovacích služeb na jiný než ubytovací účel, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo v dohodnuté lhůtě,
l) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

 

Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je podnikatel 

Na odstoupení od smlouvy má nárok kupující - spotřebitel. V případě, že je kupujícím je podnikatel a uvede v objednávce své identifikační číslo (IČO), zákonná možnost odstoupení od kupní smlouvy v průběhu 14 dní od nákupu se na něj nevztahuje. 

Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy za žádných podmínek, pokud je předmětem smlouvy koupě grafické karty nebo bylo zboží objednané na míru nebo měl provedení s logem, nápisem a jiným druhem potisku. 

V případě, že kupující je podnikatel, může být kupujícímu nabídnuto náhradní odstoupení od kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruky a aktuální ceny vráceného zboží. Stav zboží je zhodnocen prodávajícím. Pokud bude souhlas podmínek akceptovatelný pro obě strany bude zboží vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

Pokud bude umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů a vrácení zboží nebude v originálním obalu včetně všech jeho částí a příslušenství, tak Kupující bere na vědomí, že Jenifer.cz si vyhrazuje právo takového vrácení zpoplatnit a to takovou částkou, která Jenifer.cz vykompenzuje náklady, které jsou nezbytné vynaložit pro znovuuvedení zboží do prodeje.

Při vystavení dobropisu může být po kupujícím (jak spotřebiteli, tak podnikateli) vyžadován občanský průkaz za účelem ochrany vlastnických práv kupujícího. Předložením OP kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů podle bodu II. (Ve smyslu zákona 122/2013 S.z., o ochraně osobních údajů). 

Odstoupení od smlouvy Jenifer.cz v případě chyby ceny zboží 

Mimo případů stanovených zákonem je Jenifer.cz oprávněna odstoupit od smlouvy v případě zjevné chyby v ceně zboží. Odstoupit od smlouvy podle tohoto bodu je možné do 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Jenifer.cz tak, že Jenifer.cz Kupujícímu stornuje objednávku nebo mu dá jiným způsobem najevo, že od smlouvy odstupuje. Pokud Kupující zaplatil alespoň část kupní ceny zboží, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po dni odstoupení od smlouvy ze strany Jenifer.cz.
 
Část II.
Článek V. 

Reklamační řád (odpovědnost za chyby, záruka, reklamace) 

Prodávající odpovídá za vady zboží a Kupující je povinen reklamaci neprodleně uplatnit u prodávajícího dle platného reklamačního řádu. Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené Kupujícím od prodávajícího ve formě elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. Reklamační řád v této podobě je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, které vykazuje vady, které zavinil výrobce, dodavatel nebo prodávající, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího. Kupující je povinen provést prohlídku zboží při převzetí zboží. Pokud tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době převzetí zboží. Během záruční doby má zákazník právo na bezplatné odstranění vady po předložení zboží spolu se záručním listem a dokladem o zaplacení prodejci nebo oprávněnému zástupci prodávajícího. Příslušenství, dokumentace a návod je zákazník povinen předložit prodejci nebo oprávněnému zástupci prodávajícího pouze pokud má význam pro posouzení stavu výrobku při uplatnění odpovědnosti za vady výrobku. Pokud zboží vykazuje chyby, zákazník má právo uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího v souladu s ust. § 18 odst. 2 Zákona tak, že doručí zboží do provozovny prodávajícího. Prodávající doporučuje kupujícímu zásilku se zbožím si pojistit. Zboží zasláno na dobírku prodávající nepřebírá. Začátek reklamačního řízení je zároveň dnem uplatnění reklamace. Reklamované zboží je nutné doručit do sídla prodávajícího, jestliže prodávající nebo určená osoba neurčí jinak (např. dopravit zboží přímo určené osobě).


Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, tedy ve svém sídle nebo u určené osoby v souladu s ust. § 18 odst. 2 Zákona. V místě určeném pro přijímání reklamací je prodávající povinen zajistit přítomnost osoby pověřené vyřizovat reklamace v souladu s ust. § 18 odst. 3 Zákona. Kupující je povinen reklamovat vady zboží u prodávajícího bez zbytečného odkladu, jinak Kupujícímu zaniká právo vůči prodávajícímu na bezplatné odstranění chyby. Prodávající nebo určená osoba vydá Kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě zvolené prodávajícím, např. ve formě e-mailu nebo v písemné podobě, v níž je povinen přesně označit vady zboží v souladu s ust. § 18 odst. 5 Zákona a poučit spotřebitele o jeho právech, které  vyplývají z ust. § 622 a ust. § 623 občanského zákoníku. Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned; pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
Na základě rozhodnutí kupujícího, které ze svých práv ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623 občanského zákoníku použije, je prodávající nebo určená osoba povinna určit způsob vyřízení reklamace dle ust. § 2 písm. m) Zákona ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající nebo určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. O ukončení reklamačního řízení a výsledku reklamace informuje prodávající kupujícího formou dohodnutou mezi oběma stranami (e-mailem) a zároveň bude kupujícímu spolu se zbožím doručen reklamační protokol. Pokud Kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní smlouvy, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska určené osoby (dále jen "odborné posouzení zboží"). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže prodávající od Kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení zboží ani jiné náklady spojené s odborným posouzením zboží. Pokud Kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující zaslat zboží na odborné posouzení. Jestliže kupující zboží zašle na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud Kupující odborným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za reklamovanou vadu zboží, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení zboží záruční doba neběží. Prodávající je povinen Kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatněné reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakožto i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout. 

Kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, o kterých byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.

Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího Kupujícím zaniká:
nepředložením dokladu o zaplacení, 

neoznámením zjevných vad při převzetí zboží, 

uplynutím záruční doby zboží, 

mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím, 

používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí, 

neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží, 

poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými v ČR, 

poškozením zboží neodvratitelnými a / nebo nepředvídatelnými událostmi, 

poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením, neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci 

zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.


Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů:
předáním opraveného zboží, 

výměnou zboží, 

vrácením kupní ceny zboží, 

vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, 

písemnou výzvou k převzetí prodávajícím určeného plnění,

odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.
Prodávající je povinen o způsobu určení způsobu vyřízení reklamace a o vyřízení reklamace Kupujícímu vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace prostřednictvím poskytovatele poštovní nebo kurýrní nebo donáškové služby, nebo prostřednictvím e-mailu.

Záruční doba je 24 měsíců pokud je Kupujícím Spotřebitel - fyzická osoba (pokud není pro konkrétní případy stanovena jiná záruční doba) a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. 

Záruční doba je 6 měsíců pokud je Kupujícím Podnikatel (pokud není pro konkrétní případy stanovena jiná záruční doba) a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. 

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.
V případě výměny zboží za nové dostane Kupující doklad, na kterém bude uvedeno vyměněné zboží, a případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží za nové začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží, ale pouze na nové zboží.
V případě, že prodávající ukončí reklamační řízení jako odůvodněné zamítnutí reklamace, ale chyba výrobku objektivně existuje a nebyla odstraněna, může si kupující uplatnit své právo na odstranění vady zboží prostřednictvím soudu. 

Odpovědnost za vady prodané věci občanský zákoník § 622
(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
(3) Prodávající může vždy místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezzávadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
§ 623
(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(2) Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
 
Reklamační řád

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal bezprostředně při jeho doručení. V případě, že kupující zjistí, že zboží nebo obal zboží je mechanicky poškozeno, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží, kompletnost zboží a kompletnost zásilky. V případě zjištění poškození zboží při jeho předávání kupujícímu je přepravce povinen ihned vyhotovit záznam o rozsahu a povaze poškození zboží (škodní zápis), jehož správnost potvrdí přebírajíci. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, jelikož veškeré zboží je pojištěno. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může prodávající po uzavření škodní události s dopravcem poskytnout odstranění vady zboží, slevu na zboží nebo v případě neodstranitelných vad zboží dodat kupujícímu nové zboží.
Pokud nedošlo k rozbalení zboží při jeho převzetí kupujícím od přepravce DPD Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Slovenská pošta a .s., IN TIME SPEDICE s.r.o., WE | DO CZ s.r.o., Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o. (Platí pro území Slovenska a Čech) reklamace mechanického poškození výrobku přepravou, které nebylo patrné při převzetí zásilky je kupující povinen nahlásit prodávajícímu nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží, připojit fotodokumentaci zásilky (obalu, balení, přepravního štítku) a poškození zboží zaslat na email info@jenifer.cz. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku přepravou již není možné uznat.

 

V případě doručování zásilky přes přepravní službu Packeta  s.r.o., je spotřebiteli umožněno zkontrolovat a rozbalit zásilku přímo na výdejním místě této přepravní služby. Spotřebitel je povinen při přebírání na pobočce zkontrolovat svou zásilku, poškození obalu nebo zboží způsobené přepravou, počet kusů a její kompletnost. V případě zjištění nesouladu to ihned oznámí pracovníkovi výdejního místa, který o tom vyhotoví příslušnou dokumentaci. Spotřebiteli je na místě okamžitě umožněno přepravou poškozen nebo nekompletní zboží vrátit přepravní společnosti. Následnou reklamaci poškození zboží přepravou nebo nekompletnosti zásilky tento přepravce neuznává.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.
Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat kompletnost balení. Při doručení kurýrem musí kupující sepsat reklamační protokol na místě o nekompletnosti balení.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se ani reklamovat. Drobná změna dizajnu je vyhrazena a není předmětem reklamace. Ztracení barvy nerezových výrobků používáním při vysokých teplotách nebo vytvoření skvrn (v závislosti na tvrdosti vody) neovlivňují funkčnost a zdravotní nezávadnost nádobí, nejsou vadou a nemohou být důvodem reklamace. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Avšak pokud existuje jiný podnikatel určený k opravě (autorizované středisko), který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího blíže, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.

Pokud je k provedení opravy určená jiná osoba (např. Autorizovaný servis), je prodávající povinen přijmout reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci, ale potom ji postoupí autorizovanému středisku. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech na základě vyjádření autorizovaného servisu. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady.
Postup při reklamaci
Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup: Pošlete e-mail na emailovou adresu: info@jenifer.cz, kde uvedete: 

Číslo objednávky 

Název výrobku 

Popis závady

Při zasílání zboží prosím dbejte na správné zabalení zboží a použijte tlumící materiál nebo správně výplně, aby se zboží při přepravě nepoškodil.
Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit zboží prostřednictvím České pošty nebo kurýrem na adresu: Jenifer.cz, P. O. Box 22, Pošta Starý Hrozenkov, 687 74, Česká Republika spolu s vyplněným formulářem pro zpětné zásilky nebo přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu, datum a podpis zákazníka.

Zboží v rámci Slovenské republiky zasílejte prostřednictvím pošty na adresu: Jenifer.cz, P.O.BOX 5, 958 01 Partizánske, Slovenská Republika spolu s vyplněným formulářem pro zpětné zásilky nebo přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu, datum a podpis zákazníka.


Článek VI.
Dodací a platební podmínky

Možnosti plateb:
Platebním systémem PayPal, pomocí kreditní nebo debetní karty Visa, MasterCard, platba převodem nebo na dobírku přepravní službě. Při platbě bankovním převodem předem na náš účet ČSOB: 313010998/0300 CZK, IBAN CZ83 0300 0000 0003 1301 0998, BIC (SWIFT) CEKOCZPP

jako variabilní symbol uveďte prosím číslo Vaší objednávky. Zboží Vám odešleme po připsání platby na náš účet. 

Platba na dobírku (poplatek za dobírku je stanoven na základě aktuálních cen zvoleného přepravce). Možnosti přepravy:

DPD Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Packeta s. r. o., Slovenská pošta a .s., IN TIME SPEDICE s.r.o., WE|DO CZ s.r.o., Packeta s.r.o., DPD Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o. (platí pro území Čech a Slovenska). 

Cena dopravy je  účtována na základě aktuálních ceníků jednotlivých přepravců. 
Zboží doručujeme přepravní službou DPD Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Slovenská pošta a .s., IN TIME SPEDICE s.r.o., WE|DO CZ s.r.o., DPD Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o., na uvedenou poštovní adresu nebo pobočku. Pro doručení je potřebné mobilní tel. číslo. Dodání zboží - čas dodání zboží je uveden u každého zboží a počítá se nejdelší doba výrobku. V případě, že objednané zboží není skladem ani u dodavatele, při telefonickém potvrzení objednávky vám sdělíme nejbližší možný termín dodání, obvykle do 45 dnů nebo navrhneme vhodnou alternativu. Oznámení o dodání zásilky je zasíláno prostřednictvím sms na uvedené číslo v objednávce. V případě, že vás kurýr nezastihne, pokusí se spojit s vámi telefonicky na čísle uvedeném při registraci a dohodne si nejvhodnější termín dodání zboží. Kupující je povinen objednané zboží převzít na dohodnutém místě a v dohodnutém čase. Až do úplného zaplacení ceny objednaného zboží objednatelem zůstává objednané zboží ve vlastnictví prodávajícího. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal hned po doručení. V případě, že kupující zjistí, že zboží nebo obal zboží je mechanicky poškozen přepravou, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží. V případě zjištění poškození zboží přepravou sepíše dopravce na žádost kupujícího záznam o rozsahu a povaze poškození zboží, jehož správnost kupující potvrdí. Pokud nedošlo k rozbalení zboží při jeho převzetí kupujícím, je kupující povinen případně poškození přepravou nahlásit prodávajícímu nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží, připojit fotodokumentaci zásilky (obalu, balení, přepravního štítku) a poškození zboží a zaslat na email info@jenifer.cz. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může následně prodávající poskytnout odstranění vady zboží, slevu na zboží nebo v případě neodstranitelných vad zboží dodat kupujícímu nové zboží. Běžné hodiny doručení jsou v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 hod. 

Zboží doručujeme přepravní službou Packeta s.r.o., na zvolené výdejní místo. Pro doručení je potřebné  mobilní tel. číslo. Dodání zboží - čas dodání zboží je uveden u každého zboží a počítá se nejdelší doba výrobku. V případě, že objednané zboží není skladem ani u dodavatele , při telefonickém potvrzení objednávky vám sdělíme nejbližší možný termín dodání, obvykle do 45 dnů nebo navrhneme vhodnou alternativu. Kupující je povinen objednané zboží převzít na dohodnutém místě a v dohodnutém čase. Až do úplného zaplacení ceny objednaného zboží objednatelem zůstává objednané zboží ve vlastnictví prodávajícího. Spotřebiteli je umožněno zkontrolovat a rozbalit zásilku přímo na výdejním místě této přepravní služby. Spotřebitel je povinen při přebírání na pobočce zkontrolovat svou zásilku, poškození obalu nebo zboží způsobené přepravou, počet kusů a její kompletnost. V případě zjištění nesouladu to ihned oznámí pracovníkovi výdejního místa, který o tom vyhotoví příslušnou dokumentaci. Spotřebiteli je na místě okamžitě umožněno přepravou poškozeno nebo nekompletní zboží vrátit přepravní společnosti. Následnou reklamaci poškození zboží přepravou nebo nekompletnosti zásilky tento přepravce neuznává. Zásilka je připravena na výdejním místě po dobu 7 kalendářních dnů, hodiny a dny převzetí zásilky jsou individuální a podmíněné otevíracími hodinami výdejního místa. Informace o otevírací době zvolené pobočky společně s kódem ke stažení jsou zasílány spotřebiteli prostřednictvím e-mailem a sms.

Prodávající si poštovné, v souvislosti s dodáním zboží v hodnotě nad 5000Kč neúčtuje, pokud byla zvolena taková možnost, kromě následujících případů: 

- kupující vrátí část zboží a hodnota uchovávaného zboží poklesne pod částku 5000Kč. 

Doručení zboží do jiné země než ČR i SR - cena je stanovena dle aktuálního ceníku zvoleného přepravce pro mezinárodní styk.

Zásilky, které jsou vráceny jako nevyzvednuté, posíláme znovu pouze na Vaše vyžádání.


Kupující, který je podnikatelem, je povinen (kupujícímu, který je spotřebitelem, je tento postup doporučen), aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@jenifer.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečné reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává ovšem prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Soutěže a lhůty k vyzvednutí výhry 

V případě, že výherce vyhraje v soutěži pořádané Jenifer.cz, je tento výherce povinen vyzvednout si výhru do 30-ti kalendářních dnů ode dne, kdy byly vyhlášeny  Jenifer.cz výsledky takové soutěže. Nárok výherce na výhru zaniká uplynutím této lhůty, kdy výhra propadne ve prospěch pořadatele.

Článek VII.
Ochrana soukromých údajů

V souvislosti se zavedením nové legislativy v oblasti ochrany osobních údajů - Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46 / ES (obecné nařízení o ochraně údajů) (dále jen "GDPR") a implementací opatření k zajištění souladu prodávajícího s GDPR jakož i se souvisejícími příslušnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (např. zákon č. 18/2018 Sb o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů , vyhlášky Úřadu pro ochranu osobních údajů Slovenské republiky), obecnou informační povinnost ohledně ochrany osobních údajů najdou zákazníci na stránce  https://www.jenifer.sk/sk/vyhlasenie-o-spracovani-a-ochrane-osobnych-udajov.html/?___store=sk

ČÁST III.
Článek VIII.
Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení občanského zákoníku, Obchodního zákoníku, Zákona č. 22/2004 S.z. o elektronickém obchodu, (který vychází ze Směrnice 2000/31 / ES Európskehoo parlamentu a Rady ze dne 8. června 2000) a o změně zákona č. 128/2002 S.z. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 S.z. ve znění pozdějších předpisů a Zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl.

V případě, že zákazník není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, zákazník má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost zákazníka podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání zákazníkem, zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 S.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů.  Příslušným subjektům na alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářská Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Zákazník může na podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Příloha č. 1 Obchodních podmínek - Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy 

V Partizánskom dne