Reklamační řád

Někdy je výrobek třeba reklamovat nebo vrátit. Přinášíme Vám jednoduchý návod, jak postupovat v konkrétních případech.
1vratenie_tovaru.jpeg

Vrácení výrobku bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí

Pokud výrobek nesplňuje Vaše očekávání, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste obdrželi v zásilce, a pošlete jej spolu s nevyhovujícím výrobkem zpět k nám na adresu:

Pro Slovensko:
Jenifer.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Pro Česko:
Jenifer.cz
P.O.BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov

Výrobek, který k nám posíláte, doporučujeme zaslat jako doporučený dopis nebo balík na adresu. Zůstane Vám tak doklad o vrácení a zásilku lze sledovat.

Nezasílejte zásilku na dobírku! Výrobek zaslaný na dobírku nebude přijat!


Jaké jsou podmínky vrácení?
Jaká je míra vyzkoušení výrobku?
Výrobek před vrácením můžete samozřejmě přiměřeně vyzkoušet, jak funguje, abyste zjistili, zda jste s ním spokojeni. Myslí se tím jeho zapnutí a vyzkoušení jeho funkcí. Nesmí však dojít k opotřebení, případně k poškození. Pokud je to možné, prosíme...
Kdy mi budou vráceny peníze?
Peníze Vám budou zaslány na Váš bankovní účet nebo formou platby kartou v co nejkratším čase, nejpozději však do 14 dnů, jakmile obdržíme Vaši zásilku.
Kdo hradí přepravní náklady?
Přepravní náklady při vrácení výrobku hradí v plné výši zákazník.
Potřebuji originální obal a příslušenství od výrobku?
Prosíme Vás, abyste originální obal/krabici, ve kterém je výrobek dodáván, NEVYHAZOVALI. Výrobek nám posílejte zpět zabalený v originální krabici/obalu spolu s příslušenstvím.
Jak správně zabalit vrácený výrobek?
Výrobek spolu s jeho příslušenstvím a originální krabicí/obalem je třeba řádně zabalit, například do pevného kartonu, aby se snížilo případné poškození v dopravě.
2nespravne_fungovanie.jpeg

Výrobek začal nesprávně fungovat po dobu 14 dnů od převzetí zásilky

Je nám líto, pokud výrobek začal nesprávně fungovat ihned po zahájení jeho používání.

V tomto případě nás do 14 dnů od převzetí zásilky kontaktujte telefonicky +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00. Často se stává, že daný problém dokážeme vyřešit ihned i bez potřeby zaslání výrobku na naši adresu.

Pokud se daný problém nepodaří vyřešit, zákaznický servis Vám dá pokyny jak postupovat dále.

V případě, že je potřeba zaslat výrobek k nám, budeme se snažit vyřídit Vaši reklamaci v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od obdržení zásilky naším reklamačním oddělením.


3poskodeny_produkt_1_.jpeg

Výrobek mi přišel poškozený

Pokud jste po rozbalení zásilky našli výrobek poškozený, nejpozději do 24 hodin kontaktujte naše reklamační oddělení telefonicky +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz mezi 9:00 – 15:00, kde dostanete přesné pokyny, jak postupovat.

Abyste svou reklamaci co nejvíce urychlili, budete potřebovat následující:

  • číslo objednávky nebo zásilky (je-li třeba řešit reklamaci přímo s dopravcem)
  • fotografii poškozeného výrobku spolu s balením.

Za jak dlouho bude reklamace vyřešena?
Po přijetí a zpracování Vámi zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaše reklamace vyřízena v co nejkratší době naším reklamačním oddělením, nejpozději však do 30 kalendářních dnů plynoucí ode dne přijetí zásilky naší společností. Pokud je to možné...
Potřebuji originální obal od produktu?
Prosíme Vás, abyste originální obal/krabici, ve kterém je výrobek dodáván, NEVYHAZOVALI. Výrobek nám zašlete zpět zabalený v nepoškozené originální krabici/obalu. Rovněž Vás prosíme o zabalení takového výrobku i do další ochranné vrstvy, aby se přepravou...
Potřebuji zaslat s výrobkem i příslušenství?
Kdo hradí poštovné při reklamaci?
Poštovné hradíme my.
Převzít zásilku s poškozeným obalem?
Poškozený obal nemusí vždy znamenat i poškození výrobku. Takže zásilku můžete převzít, ale doporučujeme, abyste s přepravcem sepsali zápis o škodě do přepravního protokolu.
4nefunkcny_po_rozbaleni.jpeg

Výrobek mi přišel nefunkční

Vybíráme pro Vás výrobky, které jsou kvalitní a mrzí nás, stane-li se, že něco nefunguje. V tomto případě jej můžete samozřejmě reklamovat. Dle Vašeho rozhodnutí, Vám umíme výrobek vyměnit nebo vrátit peníze.

Prosíme Vás, abyste vyplnili přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, a zaslali nám výrobek zpět na adresu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí:


Pro Slovensko:
Jenifer.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske


Pro Česko: Jenifer.cz
P.O. BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov

Za jak dlouho bude reklamace vyřešena?
Po přijetí a zpracování Vámi zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaše reklamace vyřízena v co nejkratší době naším reklamačním oddělením, nejpozději však do 30 kalendářních dnů plynoucí ode dne přijetí zásilky naší společností. Pokud je to možné...
Potřebuji originální obal od výrobku?
Prosíme Vás, abyste originální obal/krabici, ve kterém je výrobek dodáván, NEVYHAZOVALI. Výrobek nám pošlete zpět zabalený v nepoškozené originální krabici/obalu. Rovněž Vás prosíme o zabalení takového výrobku i do další ochranné vrstvy, aby se přepravou...
Potřebuji zaslat s výrobkem i příslušenství?
5nekompletny.jpeg

Zásilka mi přišla nekompletní

Je nám líto, pokud jste neobdrželi kompletní objednávku. Proto Vás prosíme, abyste nás co nejdříve kontaktovali telefonicky na +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz mezi 9:00 – 15:00.

6iny_produkt.jpeg

Obdržel/a jsem jiný výrobek než jsem si objednal

Je nám líto, pokud jste obdrželi jiný výrobek, než že jste si objednali. Kontaktujte nás prosím telefonicky na +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz mezi 9:00 – 15:00 a my Vám zajistíme zaslání správného produktu.