UPOZORNĚNÍ! Omlouváme se, dne 20.9. bude z důvodu technických příčin nedostupný zákaznický servis. Za pochopení děkujeme.
Pokud výrobek nesplňuje Vaše očekávání, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste obdrželi v zásilce, a pošlete jej spolu s nevyhovujícím výrobkem zpět k nám na adresu:
Pro Slovensko:Výrobek, který k nám posíláte, doporučujeme zaslat jako doporučený dopis nebo balík na adresu. Zůstane Vám tak doklad o vrácení a zásilku lze sledovat.
Nezasílejte zásilku na dobírku! Výrobek zaslaný na dobírku nebude přijat!
Je nám líto, pokud výrobek začal nesprávně fungovat ihned po zahájení jeho používání.
V tomto případě nás do 14 dnů od převzetí zásilky kontaktujte telefonicky +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00. Často se stává, že daný problém dokážeme vyřešit ihned i bez potřeby zaslání výrobku na naši adresu.
Pokud se daný problém nepodaří vyřešit, zákaznický servis Vám dá pokyny jak postupovat dále.
V případě, že je potřeba zaslat výrobek k nám, budeme se snažit vyřídit Vaši reklamaci v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od obdržení zásilky naším reklamačním oddělením.
Pokud jste po rozbalení zásilky našli výrobek poškozený, nejpozději do 24 hodin kontaktujte naše reklamační oddělení telefonicky +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz mezi 9:00 – 15:00, kde dostanete přesné pokyny, jak postupovat.
Abyste svou reklamaci co nejvíce urychlili, budete potřebovat následující:
Vybíráme pro Vás výrobky, které jsou kvalitní a mrzí nás, stane-li se, že něco nefunguje. V tomto případě jej můžete samozřejmě reklamovat. Dle Vašeho rozhodnutí, Vám umíme výrobek vyměnit nebo vrátit peníze.
Prosíme Vás, abyste vyplnili přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, a zaslali nám výrobek zpět na adresu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí: