Pokud výrobek nesplňuje Vaše očekávání, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který jste obdrželi v zásilce, a pošlete jej spolu s nevyhovujícím výrobkem zpět k nám na adresu:
Pro Slovensko:Výrobek, který k nám posíláte, doporučujeme zaslat jako doporučený dopis nebo balík na adresu. Zůstane Vám tak doklad o vrácení a zásilku lze sledovat.
Nezasílejte zásilku na dobírku! Výrobek zaslaný na dobírku nebude přijat!
Je nám líto, pokud výrobek začal nesprávně fungovat ihned po zahájení jeho používání.
V tomto případě nás do 14 dnů od převzetí zásilky kontaktujte telefonicky +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00. Často se stává, že daný problém dokážeme vyřešit ihned i bez potřeby zaslání výrobku na naši adresu.
Pokud se daný problém nepodaří vyřešit, zákaznický servis Vám dá pokyny jak postupovat dále.
V případě, že je potřeba zaslat výrobek k nám, budeme se snažit vyřídit Vaši reklamaci v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od obdržení zásilky naším reklamačním oddělením.
Pokud jste po rozbalení zásilky našli výrobek poškozený, nejpozději do 24 hodin kontaktujte naše reklamační oddělení telefonicky +420 606 931 327 nebo e-mailem na info@jenifer.cz mezi 9:00 – 15:00, kde dostanete přesné pokyny, jak postupovat.
Abyste svou reklamaci co nejvíce urychlili, budete potřebovat následující:
Vybíráme pro Vás výrobky, které jsou kvalitní a mrzí nás, stane-li se, že něco nefunguje. V tomto případě jej můžete samozřejmě reklamovat. Dle Vašeho rozhodnutí, Vám umíme výrobek vyměnit nebo vrátit peníze.
Prosíme Vás, abyste vyplnili přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, a zaslali nám výrobek zpět na adresu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí: