Najčastejšie otázky

 

MOJE OBJEDNÁVKA

Dokončil/a jsem objednávku správně?
Poté, co dokončíte objednávku na naší webové stránce, přijde Vám na Váš e-mail zpráva o úspěšném objednání, spolu se všemi potřebnými informacemi. Stává se, že potvrzující e-mail přijde do nevyžádané pošty/spamu, proto Vás prosíme o zkontrolování této...
Mohu přidat nebo odebrat výrobky z objednávky?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Mohu spojit 2 vytvořené objednávky do jedné?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Mohu změnit místo doručení?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Můžete mi poslat fakturu?
Fakturu zasíláme elektronicky na Váš e-mail.
Mohu zrušit již vytvořenou objednávku?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Zobrazit všechny

DORUČENÍ A POŠTOVNÉ

Kdy mi bude zásilka doručena?
Snažíme se dělat všechno proto, aby Vám byla zásilka doručena co nejdříve. Doba standardního doručení závisí na konkrétním druhu dopravy: Packeta – doručení standardně trvá 1-2 pracovní dny. Česká pošta – doručení standardně trvá 3 až 4 pracovní dny...
Jak budu informován/a o doručování?
Od nás obdržíte e-mail, že Vaše zásilka byla předána přepravci a samotný přepravce Vás bude kontaktovat následovně: V případě Packety: Obdržíte sms a/nebo e-mail od Packety, že čekají na dodání Vaší zásilky na Vámi vybrané výdejní místo. V den, kdy...
Jaké jsou poplatky za poštovné?
U nás můžete mít poštovné již za: Způsob přepravy Česká republika Doprava zdarma Packeta (Zásilkovna) – Osobní odběr od 79 Kč od 4999 Kč Česká pošta - ...
Na jakou adresu mi umíte zásilku doručit?
Zásilku Vám umíme doručit na kterékoli místo.
Můžu si nechat zaslat výrobek i na jiné místo než domov?
Samozřejmě. Zásilku lze doručit kdekoli na Vámi vybrané místo.
Může zásilku na adrese doručení převzít někdo jiný než já?
Určitě ano. Zásilku může převzít za Vás kdokoli, kdo se bude nacházet na adrese doručení.
Mohu si výrobek objednat i mimo Českou republiku?
Samozřejmě. Výrobek Vám umíme doručit i do jiných států. V takovém případě je cena dopravy vyšší než doručení v rámci České republiky. O ceně dopravy Vás blíže informuje náš zákaznický servis.
Co když se mi nepodařilo převzít moji zásilku kurýrem?
Občas se může stát, že Vás kurýrní společnost nezastihne na doručovací adrese. Na základě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení, které Vám kurýr nechá, se s ním můžete zkontaktovat a dohodnout se na novém čase. Pokud byste měli jakékoli problémy/otázky...
Moje zásilka byla expedována, ale stále nedorazila - co teď?
Předpokládaná doba doručení je přibližně do 1-5 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky přepravní službě. Pokud Vám zásilka nebyla doručena v rámci těchto dnů, prosím kontaktujte nás na tel. číslo +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi...
Zobrazit všechny

REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Doba vyřízení reklamace
Reklamaci se snažíme vyřídit vždy co nejdříve, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
Mohu vrátit výrobek do 14 dnů bez udání důvodu?
Klikněte na odkaz zde.
Výrobek začal nesprávně fungovat po dobu 14 dnů od převzetí zásilky.
Klikněte na odkaz zde.
Přišel mi poškozený výrobek.
Klikněte na odkaz zde.
Přišel mi nefunkční výrobek.
Klikněte na odkaz zde.
Byla mi doručena nekompletní zásilka.
Klikněte na odkaz zde.
Přišel mi jiný výrobek než jsem objednal/a.
Klikněte na odkaz zde.
Zobrazit všechny

Pomoc s nákupem

Chci vyhledat výrobek
Pokud znáte název výrobku, který hledáte, můžete jeho název zadat do vyhledávače, ve kterém je napsáno „Hledat“. Je to vlastně políčko uprostřed horní části stránky, na které když kliknete a vepíšete název hledaného produktu, automaticky se Vám budou...
Chci přidat produkty do nákupního košíku
Pokud jste našli zboží, které jste hledali, a vybrali jste si variantu (barva, velikost, a pod.), klikněte na „Přidat do košíku“ a nakupovat můžete dále. Pokud se během nakupování rozhodnete, že některý z produktů nechcete, můžete jej jednoduše z košíku...
Chci dokončit objednávku
Pokud jste vložili do košíku vše, co jste chtěli, klepněte na ikonku košíku. Zkontrolujte si jeho obsah. Klikněte na „Pokračovat v objednávce“, kde si následně budete moci vybrat způsob platby, dopravy a vyplnit své osobní údaje. Registrovaní zákazníci...
Chci potvrzení o úspěšném dokončení objednávky
Poté, co dokončíte objednávku na naší webové stránce, automaticky Vám přijde na Váš e-mail zpráva o úspěšném objednání zboží, spolu se všemi informacemi o objednávce. Zkontrolujte si znovu, zda jste zadali správné údaje a zboží. Pokud je vše v pořádku...
Zobrazit všechny

Nejčastější dotazy

Mám problém s vytvořením objednávky / Chci přidat nebo odebrat produkty / Chci spojit 2 a více vytvořených objednávek do jedné. Co mám dělat?
Můžete nás kontaktovat e-mailem na info@jenifer.cz nebo telefonicky na náš zákaznický servis +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Jako registrovaný zákazník, chci zjistit své zapomenuté heslo. Co mám dělat?
Stačí, když půjdete na Přihlášení/Registrace a kliknete na „Zapomněl jsem heslo“. Vyplníte e-mail a do Vaší e-mailové schránky Vám přijde nové vygenerované heslo.
Zobrazit všechny

Potřebuji poradit s produktem

Vyhledávání produktu podle jeho ID čísla
Potřebujete se blíže informovat o konkrétním produktu a nevíte jak na to?
Jednoduše si rozkliknete zboží, o které se zajímáte a kousek níže pod ikonkou „Přidat do košíku“ naleznete 5-místné ID číslo produktu. Je to rychlejší a přehlednější jak pro Vás, tak pro nás, abychom s jistotou uměli vyhledat zboží, o které máte zájem...
Zobrazit všechny

INFORMACE PRO ZAREGISTROVANÉ ZÁKAZNÍKY

Zapomněl/a jsem heslo. Jak získám nové?
Pokud zapomenete heslo, stačí pokud půjdete na Přihlášení/Registrace a kliknete na „Zapomněl jsem heslo“. Vyplníte e-mail, a do Vaší e-mailové schránky Vám přijde nové vygenerované heslo.
Jak nakupovat na firmu?
Pro nakupování na firmu je třeba se zaregistrovat. Následně se přihlásíte do svého účtu na naší webové stránce a uvedete Vaše fakturační údaje a doručovací adresu.
Zobrazit všechny

Způsoby platby

Dobírka Dobírka
Poplatek za dobírku je 25 Kč k výši dopravného. Za objednané zboží platíte až v momentě přebírání Vaší zásilky od přepravce, kterého jste si zvolili v nákupním košíku. Pokud jste si zvolili způsob platby dobírku, neplaťte Vaši objednávku předem přes...
Platba kartou Platba kartou
Nevznikají žádné poplatky navíc k výši dopravy. Zaplacení objednávky probíhá ihned po jejím dokončení. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu, přes kterou svoji objednávku uhradíte. UPOZORNĚNÍ: Při platbě kartou musí být objednávka...
Bankovní převod Bankovní převod
Nevznikají žádné poplatky navíc k výši dopravného. Při výběru této možnosti je třeba zboží uhradit předem přes internet banking na základě pokynů k úhradě platby. Ty od nás obdržíte e-mailem po dokončení Vaší objednávky. Zboží Vám zašleme po připsání...
Paypal Paypal
Nevznikají žádné poplatky navíc k výši dopravného. Abyste mohli za objednávku zaplatit tímto způsobem, musíte mít vytvořený Paypal účet. UPOZORNĚNÍ: Při platbě PayPal-em musí být objednávka zaplacena ihned po jejím dokončení! V opačném případě nelze...
Apple Pay Apple Pay
Apple Pay představuje rychlý, snadný a bezpečný způsob bezdrátové platby přes internet bez poplatků. Placení formou Apple Pay lze využít v kamenných prodejnách, v internetových obchodech, v aplikacích a dalších místech. K tomu, abyste službu Google...
Google Pay Google Pay
Google Pay představuje rychlý, snadný a bezpečný způsob bezdrátové platby přes internet bez poplatků. Placení formou Google Pay lze využít v kamenných prodejnách, v internetových obchodech a v aplikacích. Abyste mohli službu Google Pay začít používat...
Bitcoin Bitcoin
Placení za nákupy Bitcoinem Platbu za Vaše nákupy můžete uhradit Bitcoinem (dále jen BTC) pouze v případě, že máte Bitcoinovou peněženku, ve které máte své BTC. BTC peněženka je základní nástroj, software určený ke správě Vašich BTC. Přes ni můžete...
Zobrazit všechny