MOJE OBJEDNÁVKA

Dokončil/a jsem objednávku správně?
Poté, co dokončíte objednávku na naší webové stránce, přijde Vám na Váš e-mail zpráva o úspěšném objednání, spolu se všemi potřebnými informacemi. Stává se, že potvrzující e-mail přijde do nevyžádané pošty/spamu, proto Vás prosíme o zkontrolování této...
Mohu přidat nebo odebrat výrobky z objednávky?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Mohu spojit 2 vytvořené objednávky do jedné?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Mohu změnit místo doručení?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Můžete mi poslat fakturu?
Fakturu zasíláme elektronicky na Váš e-mail.
Mohu zrušit již vytvořenou objednávku?
Můžete. Stačí, když se nám včas ozvete na info@jenifer.cz nebo na tel. č. +421 949 000 598 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Prosím, mějte na paměti, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé