Výrobek mi přišel nefunkční

Vybíráme pro Vás výrobky, které jsou kvalitní a mrzí nás, stane-li se, že něco nefunguje. V tomto případě jej můžete samozřejmě reklamovat. Dle Vašeho rozhodnutí, Vám umíme výrobek vyměnit nebo vrátit peníze.

Prosíme Vás, abyste vyplnili přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, a zaslali nám výrobek zpět na adresu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí:


Pro Slovensko:
Jenifer.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske


Pro Česko: Jenifer.cz
P.O. BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov
Za jak dlouho bude reklamace vyřešena?
Po přijetí a zpracování Vámi zaslaného výrobku k nám na adresu, bude Vaše reklamace vyřízena v co nejkratší době naším reklamačním oddělením, nejpozději však do 30 kalendářních dnů plynoucí ode dne přijetí zásilky naší společností. Pokud je to možné...
Potřebuji originální obal od výrobku?
Prosíme Vás, abyste originální obal/krabici, ve kterém je výrobek dodáván, NEVYHAZOVALI. Výrobek nám pošlete zpět zabalený v nepoškozené originální krabici/obalu. Rovněž Vás prosíme o zabalení takového výrobku i do další ochranné vrstvy, aby se přepravou...
Potřebuji zaslat s výrobkem i příslušenství?
Prosím, mějte na paměti, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé