Jak budu informován/a o doručování?

Od nás obdržíte e-mail, že Vaše zásilka byla předána přepravci a samotný přepravce Vás bude kontaktovat následovně:
  • V případě Packety: Obdržíte sms a/nebo e-mail od Packety, že čekají na dodání Vaší zásilky na Vámi vybrané výdejní místo. V den, kdy bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí na tomto místě, Vás bude Packeta kontaktovat, že si ji můžete vyzvednout.
  • V případě České pošty: Balíček do balíkovny: Obdržíte sms a/nebo e-mail od výdejního místa, že čekají na dodání Vaší zásilky na Vámi vybrané výdejní místo. V den, kdy bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí na tomto místě, Vás budou kontaktovat, že si ji můžete vyzvednout.
  • Balíček na poštu: Českou poštou budete informováni sms a/nebo e-mailem o možnosti vyzvednutí Vaší zásilky na pobočce pošty.
  • Balíček na adresu: V den doručení Vaší zásilky se s Vámi poštovní kurýr telefonicky spojí. Proto Vás prosíme, pokud zvyknete neznámá čísla nezvedat nebo si vypínat telefon, v tomto případě to nedělejte. Zásilka se v tom případě vrátí k nám, a vzniká následné prodloužení dodací doby, jakož i možné zvýšení ceny přepravy.
  • V případě kurýra: Od kurýra obdržíte sms a/nebo e-mail, ve který den Vám bude zásilka doručována. V daný den doručení Vám bude kurýr volat. V případě, že zvyknete neznámá čísla nezvedat nebo si vypínat telefon, v tomto případě to nedělejte. Zásilka se následně vrátí k nám, a vzniká prodloužení dodací doby, jakož i možné zvýšení ceny dopravy.
Prosím, mějte na paměti, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé