Garance dodání do Vánoc!

Vážení zákazníci, sledujte prosím dobu dodání uvedenou při každém výrobku.
Zboží s dostupností: odesíláme do 7 dní a více - přijímáme objednávky do 10.12.2018.
Zboží s dostupností: odesíláme ihned - přijímáme objednávky do 18.12.2018 do 11:00 hod.
PPL - garantujeme dodání objednávek přijatých do 18.12. do 11:00.
Česká pošta - garantujeme dodání objednávek přijatých do 17.12. do 11:00.

FAQ - Najčastejšie kladené otázky

 

Doručení / Poštovné

- Kdy mi bude zboží doručeno?
Snažíme se dělat vše proto, aby Vám bylo zboží doručeno co nejdříve. Dodací lhůta je uvedena u každého zboží.

- Mohu si nechat zaslat zboží i na jiné místo jako domov?
Samozřejmě. Nechte si zboží doručit do práce nebo kamkoli jinam, kde se právě nacházíte.

- Může zboží za mou osobu na adrese doručení probrat někdo jiný?
Určitě ano. Zboží může probrat kdokoliv, pokud se bude nacházet na adrese doručení za Vás.

- Jaké jsou poplatky za poštovné?
Poštovné je zdarma při objednávce vyšší než 1000Kč, jinak platíte poštovné ve výši 105Kč při dobírce s doručením poštou, 130-160Kč při dobírce s doručením kurýrem. Pokud zboží uhradíte předem bankovním převodem, poštovné hradíte ve výši 75Kčpři dodání poštou a 100-130Kč při dodání kurýrem.

- Mohu si zboží objednat i mimo České republiky?
Samozřejmě. Zboží Vám umíme doručit i do jiných států. Chceme Vás však upozornit, že poštovné v takovém případě bude vyšší než doručení v rámci České republiky. Poštovné pro doručení do SR je stejné jako v rámci ČR.

- Nebylo mi doručeno správné zboží..
Vyřizujeme Vaše objednávky s největší prioritou a také se snažíme doručit vše s naprostou přesností. Je nám však velmi líto, pokud jsme Vám doručili nesprávný zboží. Prosím, pošlete nám v takovém případě zboží zpět a my Vám zašleme správný zboží co nejdříve.

- Jak mohu vrátit zboží?
Je to jednoduché. Nesedlo Vám zboží, nebo máte nesprávnou velikost? Všechny produkty, zakoupené na naší stránce je možné vyměnit nebo vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Další informace naleznete v sekci Obchodní podmínky viz Výměna / Vrácení.

Objednávka

- Mohu změnit svou objednávku, poté jak byla potvrzena?
Můžete. Stačí, když zavoláte na náš zákaznický servis v pondělí v pátek mezi 9.00 - 12.00 nebo mezi 13.00 - 17.00 hodinou. Můžete nás také kontaktovat s požadavky na e-mail. Rádi s Vámi dohodneme změnění objednávky na Vámi požadované zboží.


- Jak vím, že moje objednávka byla dokončena správně?
Poté jak dokončíte objednávku na naší webstránce, Vám přijde na Váš e-mail zpráva o úspěšném objednání zboží, spolu se všemi informacemi o objednávce. Pokud Vám potvrzující email nepřijde, prosím kontaktujte nás co nejdříve nebo zkontrolujte složku SPAM či reklamní pošta.


- Zapomněl / a jsem heslo. Jak získám nové?
Zašleme vám ho na Váš e-mail. Stačí když půjdete na Přihlášení / Registrace a kliknete na "Zapomněl jsem heslo". Vyplníte e-mail a do Vaší e-mailové schránky Vám přijde nové vygenerované heslo.