Upozornění: Omlouváme se, v současné době není mozná platba kartou, prosíme zvolte jiný způsob platby. Na odstranění problému pracujeme. Děkujeme

Doprava zdarma:

Při objednávce nad 1000 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA.

Všechny zásilky nad tuto částku zasíláme v Čechách nejvýhodnější dopravou (pošta nebo kurýr).

Jaké jsou poplatky za doručení poštou?

    
Při objednávce nad 1000 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA, doba dodání je 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží.
    
Při objednávce pod 1000 Kč je účtováno přepravné 95 Kč. doba dodání je 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží.
    
Dobírka se účtuje samostatně v hodnotě 25 Kč.

 

Jaké jsou poplatky za doručení kurýrem?
   

    Při objednávce nad 1000 Kč máte od nás dopravu zcela ZDARMA, doba dodání 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží .
    Při objednávce pod 1000 Kč je účtováno přepravné 95 Kč, pro dobu dodání 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží .
    Při objednávce pod 1000 Kč je účtováno přepravné 125 Kč. pro dobu dodaní do 1-2 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží.
    Zasíláme nejvýhodnější kurýrní společností PPL nebo Geis.
    Dobírka se účtuje samostatně v hodnotě 25 Kč
 

Jaký způsob doručení si můžete vybrat?

Česká pošta

    
Zboží je doručeno standardně na poštu nebo do vaší schránky.
    
O předání zásilky poště Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
    
Zboží je zpravidla doručeno do 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží .

Kurýrní služba PPL, GEIS

    
Pro včasné a bezpečné doručení zásilek využíváme služby kurýrní společnosti PPL a GEIS.
    
O předání zásilky do rukou kurýrní služby Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem nebo SMS.
    
Zboží je zpravidla doručeno následne od odeslání zásilky:

    Kurýr: přepravné 95Kč, pro dobu dodání 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží.
    Kurýr: přepravné 125 Kč. pro dobu dodání 2-4 pracovních dnů + čas dodání uvedený u zboží.



Osobní odběr

Připravujeme pro vás odběrné střediska po celé republice ve spolupráci s kurýrní službou.

Na jakou adresu Vám umíme zboží doručit?

Jelikož doručujeme i kurýrní službou, umíme zajistit doručení na Vámi zadanou adresu - ať je to domov, práce, přítelkyni, kamarádovi. Jednoduše kdekoliv, kde se zdržujete v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00 hodinou. Kurýrní služba doručuje zásilky během pracovních dnů.

Chci změnit adresu dodání objednávky.

Co mám dělat? Pokud si přejete změnit adresu doručení, tuto změnu nám prosím co nejdříve oznamte: telefonicky na čísle +420 720 356 010 (pondělí - pátek od 8:00 do 17:00) nebo e-mailem na info@jenifer.cz

Moje zásilka byla expedována, ale stále nedorazila - co teď?

Předpokládaný čas doručení je přibližně do 1 -6 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky přepravní službě. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani na 7 den ode dne odeslání, prosím kontaktujte nás a naše zákaznické centrum prověří, kde se balíček nachází.

Můžete nás kontaktovat: telefonicky na čísle +420 720 356 010 (pondělí - pátek od 8:00 do 17:00) nebo e-mailem na info@jenifer.cz

Co když se mi nepodařilo převzít mou zásilku kurýrem?

Občas se může stát, že Vás kurýrní služba nezastihne na dodací adrese. Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se znovu pokusí doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení spolu 3-krát (tři po sobě následující pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, ať už telefonicky nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní službu). Na základě tohoto odkazu můžete kontaktovat i přímo kurýrní společnost PPL, PPL a domluvit si náhradní termín na doručení.

Pokud byste měli jakékoli problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat: telefonicky na čísle +420 720 356 010 (pondělí - pátek od 8:00 do 17:00) nebo e-mailem na info@jenifer.cz

Získejte slevu 150 Kč!
Dostanete ji hned při 1. nákupu nad 600 Kč
Stačí, když si nyní zaregistrujete vaši e-mailovou adresu pro odběr novinek a nabídek, na kterou vám ihned přijde slevový kód